vrijdag 23 mei 2014

h&m lipgloss : Innocent en Happiness

Ik was 21 mei in de h&m en zag daar een rek met allemaal spullen van 1 euro. Harstikke goedkoop dus! Ik heb deze twee lipglosses meegenomen om te revieuwen.

Op de achterkant zie ik het woord transparant. Fijn dat h&m dit erbij heeft gezet je hoeft dus geen mega gepigmenteerde lipgloss te verwachten , maar eerde een semi transparante.

Hier zie je de twee swatches de bovenste kleur is happiness. Ik vind het op een oudroze kleur lijken maar dan met een paarse ondertoon. Een erg apparte kleur maar ik denk dat hij makkelijk is te dragen.
En onder happiness zie je innocent. Het is precies de kleur die ik verwachten een semi transparante met een melkachtige ondertoon. Deze kleur kan naar mijn mening bij alles. Omdat hij zo neutraal is.

'happiness'

'innocent'

Ik vind het twee hele mooie kleuren. Doordat ze semi transparant zijn kan je ze makkelijk dragen want de kleur is minder 'in your face'. Er waren nog wat andere lipglosses die ook 1 euro waren. Let op dit is dus niet op alle lipglosses. De lipglosses kosten normaal 4 euro dus ik zou zeker even gaan kijken naar die 1 euro kosten.

1 opmerking: