vrijdag 23 mei 2014

h&m lipbalm vanilla with sheabutter


Deze lipbalm viel mij metteen op in de h&m. Door de grote en omdat er vanilla en sheabutter inzit. Ik hoor altijd goede verhalen over producten met sheabutter maar ik had er nog geen  ervaring mee tot nu toe. Ook hou ik van vanilla alleen moet het niet te veel overheersen. Daar ben ik niet zo van.

Ik zei dus al dat hij mijn oog trok door de grote? Nou hierbove zie je een foto ik hoop dat ik je een beetje kan laten zien hoe groot hij wel niet is. De bovenkant is net een beetje groter dan mijn duim. Ik vraag me af of ik deze grote wel fijn zal vinden.

Het is gewoon een wittebalsem. Als ik hem overdag opdoe doe ik een dun laagje en voor s'avonds een dikker laagje. 

Wat vind ik ervan?


Ik vind deze lippebalsem echt top. De vanilla geur kan je goed reuken maar is niet te zoet. Het hydrateerd mijn lippen ook heel goed. Echt top en de grote werkt juist fijn je bent snel klaar. Ik ben fan van de baby lips maar ik denk toch wel dat ik deze zelfs fijner vind. De lippebalsem kost maar 2 euro dus erg budget

Geen opmerkingen:

Een reactie posten