vrijdag 23 mei 2014

favoriete lipduo mei 2014


Mijn favoriete lipduo. Ik hou van deze lipstick en lipgloss. Ik vind ze zo mooi. Dit is trouwens dus geen revieuw want ik heb de producten al een tijdje en heb ze al vaak gebruikt.. Ik weet niet meer hou de limit edition heet. Ik heb dit lipduo dus bij de m.a.c counter gekocht in een setje met een blush en kwast. Dit heb ik ongeveer in midden Decemeber denk ik gekocht.

Als eerst de lipstick. Zo ziet hij eruit zwart met goud en wit ik vind de verpakking erg mooi van m.a.c het geeft mij een luxe gevoel.

De naam van de lipstick is 'how darling!'. Sorry ik kreeg de foto echt niet scherp.

En hier zie je de kleur beter een mooie licht roze kleur. Hij neigt een beetje naar barbie roze maar zeker niet ordinair.

Hier zie je lipgloss ook vind ik deze verpakking weer erg mooi met het zwart, wit en goud.

Hier zie de applicator met een beetje lipgloss. Ik vind de applicator erg fijn aanbrengen. En zie die glitters! Ik ben eigenlijk niet echt iemand van de glitter in lipgloss liever een beetje subtiel.  Maar deze vind ik wel echt heel mooi. In het ene licht is het meer lila paars en in het andere heel lief roze. I love it! De kleur heet 'soft spoken'.

Hier zie je de swatches van de lipstick en lipgloss.

En hier zie je ze alle twee op mijn lippen.

Dus dit is dan mijn favoriete lipduo van mei. Ik weet niet of ik dit elke maand ga doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten