vrijdag 23 mei 2014

hairroutine mei 2014


Dit is de haarroutine die ik nu heb. Het zijn producten die ik tijdens het wassen van mijn haar gebruik en die ik na het wassen van mijn haar gebruik. Ik gebruik graag producten voor droog en beschadigd haar. Want mijn haar is erg droog en bevat veel klitten. En jammer genoeg kan mijn haar (omdat het zo droog en beschadigd is ) helemaal niet tegen hitte. Dus 1 keer in de week mijn haar krullen/stijlen zit er niet bij mijn haar in. Hoogstens 1 keer in de maand maar dat is eigenlijk al te veel :(

Als eerst begin ik met een shampoo als ik mijn haar ga wassen. Ik gebruik de amandelbloesem shampoo van Kneipp. Deze shampoo is voor droog en beschadigd haar. En hij zou intensieve verzorging geven. En dat geeft hij mijn haar dan ook heel goed! En de geur vind ik ook echt super lekker!

Daarna gebruik ik deze conditioner van John Frieda brilliant brunette. En dit zou je haar een heldere stralende glans moeten geven. En wow mijn haar word hier zo zacht van. Ik heb echt bijna nooit zo'n zacht haar echt super! Ik vind ook de geur hiervan heel lekker naar amandel.

Als ik klaar ben met mijn haar wassen en als het handdoek droog is spray ik er deze spray in. Ik weet niet precies wat je hiermee hoort te doen hij komt namelijk uit Spanje maar erstaat keratine op. En mijn kapper heeft laatst gezegd dat keratine heel goed is voor mijn haar.

En als het droog is en geborsteld doe ik nog hairconditioner in. Deze is van kokosolie en doe ik in mijn punten. Ze worden dan erg zacht en ruiken heel lekker!

Dat was dan mijn haarroutine.


Groetjes Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten